Kartais jaučiuosi tikrai ypatinga, nes apie mane rašo tiek įvairūs tinklaraščiai, tiek naujienų portalai, tenka pamatyti ne vieną įrašą, kuriame būčiau apibūdinta būtent aš! Na gerai, ne aš, o Millennials kartos atstovai. Bet taip jau jaučiuosi skaitydama straipsnius apie juos – lyg viskas būtų apie mane.

Ar Tau neteko skaityti straipsnio ir galvoti „Geras. Čia gi grynai kaip aš“?

Jeigu neteko, tuojau pasirodysiu tikra aiškiarege, nes jei esi jaunas žmogus, tikėtina, kad jausiesi, it aprašinėčiau Tave.

Turi išmanųjį telefoną ir profilaktiškai patikrini ar Tau niekas neparašė (ar bent jau iš namų neišeini be telefono).

Taip, išmaniuosius dabar turi ir vyresnysis visuomenės segmentas, bet visgi dažnesnis technologijų naudojimas labiau paplitęs jaunimo tarpe. Mes nesunkiai susigaudome telefonų ir kompiuterių atnaujinimuose, naujose programose, beveik kiekvienas turime ir po nešiojamąjį kompiuterį, ir galbūt planšetę ar elektroninę knygų skaityklę. Mes apsupti technologijų ir dažniausiai neturime problemų jomis naudojantis.

Drįsčiau spėti, kad ir Tu kartais (o gal dažnai?) pasidedi mobilųjį ant stalo šalia savęs ir kas keletą minučių paspaudi atrakinimo mygtuką, kad patikrintum ar niekas neparašė Tau žinučių. Deja, bet aš irgi taip elgiuosi…

Technologijų naudojimas tapo ir vienu iš pagrindinių mūsų kartą formuojančių bruožų – tai daro įtaką ne tik mūsų bendravimui ir visam socialinam gyvenimui, bet ir karjerai, darbo vietų atsiradimui, išsilavinimui ir daugeliui kitų sričių.

Tad, jeigu kartais apsidairai ir pamatai, kiek daug Tavo gyvenime vyrauja technologijų ir jomis visomis naudojiesi bei nuo vaikystės žinai, kas yra kompiuteris ir wi-fi  – tikėtina, kad Tu iš Millennials kartos.

Naudojiesi socialiniais tinklais dažniau nei influencer‘iai pasidalina Instagram‘e, ką valgė.

Millennials savo gyvenimus kuria socialiniuose tinkluose. Nemanau, kad perdedu, nes beveik kiekvienas mūsų šiai dienai turime bent kažkurio socialinio tinklo paskyrą. O dažniausiai, turime jas ir keliuose socialiniuose tinkluose.

Ar nepagauni savęs scroll‘inant Instagram‘e ar Facebook‘e gerokai ilgiau nei planavai? Kaip dažnai įkeli nuotraukas į savo paskyrą? Ir ar pakankamai hashtag‘ų pridedi po jomis?

Mes ypatingi ir tuo, kokie priklausomi tampame nuo socialinių tinklų. Tai mums yra norma ir kasdienybė.

Pasimatymus susirandame Tinder programėlėje, planuoti susitikimus su draugais nebėra didelės prasmės, nes bet kada galime susikurti group chat‘ą, galime net supykti, jei mūsų neužtaggino nuotraukoje Facebook‘e.

Ar nei karto nepatikrinai kokios nors savo paskyros internete, kol skaitai šį straipsnį?

Nežinai, ar eini tinkamu karjeros keliu.

Labiausiai mane pačią apibūdinantis bruožas yra neužtikrintumas ir pasimetimas.

Dažniausiai tai siejama su karjera ir darbo vieta, tačiau manau, tikrai galime tai jausti ir kitose srityse. Jeigu jau skaitai šį tekstą, tikriausiai esi jautęs nežinomybę arba pasimetimą. Gal kuomet Tavęs paklausia, kokios karjeros nori, nežinai ką atsakyti? O gal Tavo karjeros norai keičiasi kiekvieną dieną (kaip mano atveju)?

Mus gali vadinti neapsisprendusiais, nesusitupėjusiais, nežinančiais, ko norime gyvenime. Gal ir gaila, kad nepasakysime darbdaviui „šiandien neateisiu į darbą, nes nežinau ar dar noriu su jumis dirbti“.

Millennials ieško darbo vietos, kurioje atrastų prasmę ir galėtų vykdyti didelio masto pokyčius visuomenėje. Vietos, kur jie turėtų lankstų grafiką, o daugelis tikriausiai svajoja ir apie darbą iš namų.

Žiūrėdama Simon Sinek kalbos ištrauką apie Millennials darbo vietoje, nugirdau, kad ši karta „kaltinama“ narciziškumu, egoistiškumu, negebėjimu susikaupti ir tingumu. Na, gal visuomenė ir mato mus kaip pasimetusius į save susikoncentravusius asmenis, bet tikriausiai galima būtų ne vien mus kažkaip įvardyti, bet ir pasirūpinti, kad sėkmingiau ir sparčiau praeitume šį savęs paieškų kelią ir suprastume, ko iš tiesų norime.

 

Pripažinti ir priimti save kaip Millennials kartos atstovą, manau, paprastas ir greitas žingsnis link tam tikro savęs pažinimo. Kartais sunku pagauti savo jausmus ir bruožus, bet kuomet paskaitome apie Millennials kartą – viskas juodu ant balto iškart parašyta apie mus (daugelį mūsų). Nesiūlau susikoncentruoti į šios kartos bruožus ir gyventi vien pagal jos apibūdinimus, kurie ne visiems ir ne visada tinka, bet svarbu suvokti kokioje aplinkoje gyvename ir kas, iš šalies žvelgiant esame.

Suvokimas, kad esu Millennials atstovė man padėjo suprasti, kodėl aš turiu tam tikrus bruožus ir kodėl jaučiu tam tikrus jausmus, kurie pasirodo ir būdingi šiai kartai. Jei dar neteko daug domėtis apie Millennials ir jaunojo amžiaus krizę, rekomenduoju tai padaryti, nes tikėtina, kad įgausite naujų ir vertingų įžvalgų apie patį save.

2 thoughts on “„Čia gi apie mane!“ ARBA ar esi Millennial?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.